نشست توجيهي و ابلاغ پروتکل هايي بهداشتي به اصناف کم خطر

کد خبر: 103669 تاریخ انتشار: 1399/01/22
نمایش: 809
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: فعالان اصناف کم خطرقبل از شروع فعاليت با ورود به سامانه salamat.gov.ir نسبت به تکميل فرم خود اظهاري و در خواست صدور مجوز فعاليت اصناف و صنايع و دريافت کد رهگيري اقدام نمايند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، نشست توجيهي و ابلاغ پروتکل هاي بهداشتي به اصناف کم خطر در خصوص بازگشايي و نحوه فعاليت اين اصناف با حضور فرماندار، رؤساي اتحاديه هاي صنفي، بخشداران، شهرداران و اعضاي ستاد شهرستاني مقابله با کرونا روز جمعه 22 فروردين ماه در فرهنگسراي بروجن برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اين  نشست از اقدام داوطلبانه اصناف در تعطيلي مغازه هاي خود به منظور جلوگيري از شيوع و گسترش ويروس کرونا و همراهي با مسئولان بهداشت و درمان تشکر و قدرداني کرد.

مسعود ملکي با اشاره به راه اندازي سامانه ثبت نام اصناف و صنايع گفت: فعالان اصناف کم خطرقبل از شروع فعاليت با ورود به سامانهsalamat.gov.ir  نسبت به تکميل فرم خود اظهاري و در خواست صدور مجوز فعاليت اصناف و صنايع و دريافت کد رهگيري اقدام نمايند.

ملکي با بيان اينکه باز شدن صنوف به معني عادي شدن شرايط نيست خواستار رعايت اصول بهداشتي در محل کسب و کار کليه صنوف شد و افزود: با رعايت پروتکل ها و برنامه ريزي صحيح، فروشندگان، مشتريان و مردم  بايد براي کاهش ريسک انتقال بيماري به وظايفشان عمل کنند و همچنان از تجمع مشتري در محل کسب و کار جلوگيري به عمل آيد.

وي با بيان اينکه پروتکل هاي بهداشتي به رؤساي اتحاديه ها تحويل داده شده است تأکيد کرد: دستورالعمل ها در اسرع وقت به زير مجموعه اتحاديه هاي صنوف ابلاغ شود.

در اين جلسه به سؤلات حاضرين پاسخ داده شد و برخي از اتحاديه هاي صنفي همچنان آمادگي خود را جهت ادامه تعطيلي واحد صنفي خود اعلام نمودند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08