اولويت اصلي در صنعت، توجه به زير ساخت ها و شهرک هاي صنعتي است

کد خبر: 103680 تاریخ انتشار: 1399/01/26
نمایش: 818
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "جهش توليد" نامگذاري شده است از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه هادر بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري        شهرستان بروجن، مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي چهار محال و بختياري با فرماندار شهرستان بروجن ديدار و گفت و گو کرد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان "جهش توليد " نامگذاري شده است از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود.

مسعود ملکي افزود: با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي شود در تخصيص اعتبارات ملي و استاني توجه به زير ساخت هاي توليد به ويژه شهرک هاي صنعتي از اولويت هاي اصلي است.

ملکي اظهار داشت: کيفيت بالاي زير ساخت هاي لازم از جمله جاده دسترسي، آب، برق و گاز در ارتقاي ميزان رغبت در سرمايه گذاري ضرورتي انکار ناپذير است.

مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان در ادامه ضمن گزارشي از عملکرد اين شرکت در شهرک هاي صنعتي مستقر در شهرستان بروجن گفت: در سال 98 بالغ بر 182 ميليارد ريال اعتبار به اجراي 20 پروژه زير ساختي در شهرستان بروجن اختصاص يافت که در مقايسه با سال 97 از رشد 238 درصدي حکايت دارد.

حميد رضا فلاح ابراز اميدواري کرد که در سال جهش توليد، همگرايي بيش از پيش دستگاه هاي خدمت رسان در بخش صنعت به نتايج ارزنده اي منجر شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08