يازدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 103692 تاریخ انتشار: 1399/01/31
نمایش: 867
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: عليرغم زحمات مدافعان سلامت، پيگيري هاي دستگاه هاي خدماتي، اجرايي و همکاري مردم در پيشگيري و کنترل ويروس کرونا زنجيره انتقال همچنان ادامه دارد و با حساسيت بيشتر مصوبات ستاد ملي مديريت بيماري کرونا را دنبال مي‌کنيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، يازدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه در کنار شروع کسب و کار اصناف کم خطر شاهد اجراي طرح فاصله گذاري هوشمند و کمک هاي مؤمنانه براي اقشار آسيب ديده در پي شيوع کرونا ويروس هستيم گفت: پيشنهاد مي شود کارکنان ادارات درصدي ار حقوق خود را به صورت اختياري براي کمک به نيازمندان و اقشار آسيب پذير اختصاص دهند.
مسعود ملکي افزود: تعطيلي مشاغل پر خطر، مراکز تفريحي، توريستي و مراکز ورزشي همچنان ادامه دارد.
ملکي با تأکيد بر لزوم تلاش بيش از پيش در راستاي کنترل و پيشگيري از شيوع ويروس کرونا در محيط هاي کارگري اظهار کرد: اطلاع رساني، آموزش و رعايت پروتکل هاي بهداشتي در دستور کار بخش کارگري قرار گيرد.
وي گفت: به رغم استقرار در مسير ترافيکي جنوب به فلات مرکزي کشور و هم مرز بودن با استان هاي پر خطر، خوشبختانه وضعيت بيماري کرونا در شهرستان تحت نظر بوده و اقدامات پيشگيرانه در حال انجام است.
فرماندار بروجن اضافه کرد: عليرغم زحمات مدافعان سلامت، پيگيري هاي دستگاه هاي خدماتي، اجرايي و همکاري مردم در پيشگيري و کنترل ويروس کرونا زنجيره انتقال همچنان ادامه دارد و با حساسيت بيشتر مصوبات ستاد ملي مديريت بيماري کرونا را دنبال مي‌کنيم.
مسعود ملکي با تقدير از زحمات کادر بهداشتي و درماني بيمارستان و مراکز خدمات جامع سلامت و همکاري مردم فهيم شهرستان بروجن با ستاد شهرستاني مقابله با کرونا افزود: لازم است شهروندان و بازاريان گرامي با ماندن در خانه و رعايت پروتکل هاي بهداشتي در کنترل اين بيماري ويروسي سهيم باشند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08