تفاهم نامه احداث 2 پروژه خيري در شهرستان بروجن امضا شد

کد خبر: 103693 تاریخ انتشار: 1399/01/31
نمایش: 935
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از انعقاد دو تفاهم نامه خيري در سال جهش توليد خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس  و رئيس مجمع خيرين مدرسه ساز چهار محال و بختياري با فرماندار ديدار و گفت و گو کردند.
فرماندار شهرستان بروجن در اين ديدار بر تأمين فضا و تجهيزات مناسب به منظور ايجاد فرصت هاي آموزشي عادلانه تأکيد کرد و افزود: در حوزه ايجاد و توسعه مدارس شهرستان شاهد جهش خوبي بوده ايم.
مسعود ملکي از انعقاد دو تفاهم نامه خيري در سال جهش توليد خبر داد و افزود: عمليات احداث مدرسه سه کلاسه روستاي سيبک و نمازخانه مدرسه تيزهوشان شهرستان بروجن با مشارکت 3 ميليارد ريالي خيران اين شهر به زودي آغاز مي‌شود.
مسعود ملکي با تقدير از مشارکت خيران در احداث فضاهاي آموزشي اظهار داشت: با مشارکت خيران مدرسه ساز تا کنون 37 فضاي آموزشي در شهرستان بروجن احداث شده است.
مدير کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان در ادامه اظهار داشت: با مشارکت خيران مدرسه ساز 20 فضاي آموزشي با 60 تا 70 درصد پيشرفت فيزيکي در سال جاري تکميل و به بهره برداري مي رسد.
حميد رضا براتي گفت: اين فضاهاي آموزشي با بيش از 14 هزار متر مربع زير بنا شامل کلاس درس، سالن ورزشي، نمازخانه و ... بوده که با بهره برداري از آنها زمينه خدمات رساني به دانش آموزان شهري و روستايي فراهم مي شود.
براتي تصريح کرد: در يک سال گذشته 60 تفاهم نامه خيري در چهار محال و بختياري منعقد شده که عمليات احداث 30 پروژه آغاز  و بخشي ديگر نيز به آموزش و پرورش تحويل شده است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08