معرفي سرپرست جديد امور منابع آب شهرستان بروجن

کد خبر: 103695 تاریخ انتشار: 1399/02/01
نمایش: 1096
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن و طي حکمي از سوي مدير عامل آب منطقه اي چهارمحال و بختياري ، محمد مرداني گرم دره به عنوان سرپرست جديد امور منابع آب شهرستان بروجن منصوب شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، طي مراسمي در محل فرمانداري شهرستان بروجن  و با حکمي از سوي مدير عامل آب منطقه اي استان، محمد مرداني گرم دره به عنوان سرپرست جديد امور منابع آب شهرستان بروجن منصوب و از تلاش ها و زحمات قنبر شهباز سرپرست پيشين اين اداره تقدير و تشکر شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه موضوع آب از مهمترين اولويت‌هاي شهرستان بروجن و مطالبه به حق مردم به شمار مي‌رود خواستار توجه و نگاه ويژه در خصوص  تخصيص اعتبارات و حل مشکلات موجود در اين حوزه شد.
مسعود ملکي با اشاره به پتانسيل هاي موجود در اين شهرستان گفت: اميدواريم که با حرکت هاي جهادگرانه بتوانيم به اهداف خود نزديک شويم .
ملکي ضمن آرزوي موفقيت براي سرپرست جديد، از خدمات قنبر شهباز در طول دوران خدمت خود قدرداني کرد و ابراز اميدواري کرد: با تلاش و همکاري کليه پرسنل اين اداره، سياست هاي مديريت منابع آب در اين شهرستان بيش از پيش تحقق يابد و اين اداره بتواند جايگاه بالاتري را در حوزه فعاليت ها در اين شهرستان احراز کند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08