رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه در شهرستان بروجن

کد خبر: 103709 تاریخ انتشار: 1399/02/04
نمایش: 848
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در مرحله اول رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه ۷۰۰ بسته غذايي در بين نيازمندان و افراد آسيب ديده از کرونا توزيع شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مرحله اول رزمايش مواسات و کمک مؤمنانه با حضور فرماندار، فرمانده سپاه ناحيه و جمعي از مسئولان شهرستان با رمز يا صاحب الزمان (عج) آغاز شد.

فرماندار شهرستان بروجن گفت: در مرحله اول اين رزمايش 700 بسته غذايي با کمک 1 ميليارد و 200 ميليون ريالي خيران و مردم نوع‌دوست شهرستان بروجن تهيه و در بين افراد نيازمند و آسيب ديده از کرونا توزيع شد.

مسعود ملکي همچنين از برگزاري مرحله دوم و سوم اين رزمايش در ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: تا پايان اين طرح 4 هزار بسته حمايتي به ارزش ريالي 4 ميليارد ريال تهيه و در بين نيازمندان توزيع مي شود.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بروجن با تقدير از مشارکت مردم، کميته امداد امام خميني (ره) و موسسه‌هاي خيريه در برگزاري اين طرح حمايتي گفت: 70 پايگاه مقاومت بسيج و 5 مرکز نيکوکاري در سطح شهرستان بروجن در جمع‌آوري کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي مشارکت داشتند.

سرهنگ عظيمي افزود: شهروندان گرامي جهت مشارکت در اين طرح معنوي کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و يا پايگاه‌هاي مقاومت بسيج اهدا کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08