جلسه اقتصاد مقاومتي شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 103737 تاریخ انتشار: 1399/02/10
نمایش: 750
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: سهم شهرستان بروجن از احداث واحد هاي روستايي 160 واحد بوده که با پرداخت 700 ميليارد ريال تسهيلات و کمک بلاعوض احداث مي‌شوند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، اولين جلسه اقتصاد مقاومتي شهرستان بروجن در سال 99 به رياست فرماندار و با حضور مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي استان، بخشداران، دهياران، رؤساي شوراهاي اسلامي روستاها در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن بر لزوم تلاش جهادي در راستاي گام‌ برداشتن به سمت جهش توليد تأکيد کرد و يادآور شد: براي اينکه بتوانيم در مقابل تحريم‌هاي ظالمانه دشمن بايستيم، چاره‌اي جز اکتفا به توان و ظرفيت خود و کمک به توليد داخلي نداريم.

مسعود ملکي با بيان اينکه روستا يکي از پايه هاي اساسي اقتصاد مقاومتي است گفت: پتانسيل هاي فراواني در روستاها وجود دارد که اگر حمايت شود مي تواند بسياري از دغدغه هاي امروز را رفع کند.

ملکي افزود: با اجراي طرح 160 واحد مسکوني در شهرستان بروجن مي توان در جهت تقويت اشتغال و اقتصاد روستايي در زمينه هاي مختلف اقدام کرد.

وي زير بناي در نظر گرفته شده براي احداث واحدهاي مسکوني را 60 متر مربع عنوان کرد و گفت: احداث اين 160 واحد روستايي در شهرستان  با پرداخت 700 ميليارد ريال تسهيلات و کمک بلا عوض انجام مي شود.

فرماندار بروجن اظهار داشت: افراد ساکن روستا، فاقد مسکن و اشخاصي که تا کنون از تسهيلات و امکانات دولتي استفاده نکرده اند، با داشتن زمين مسکوني به عنوان آورده شخصي از مزاياي اين طرح حمايتي برخوردار خواهند شد.

مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي با بيان اينکه تا پايان اين طرح 2440 واحد مسکوني در نقاط مختلف روستايي احداث مي‌شود گفت: اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي اين طرح يکهزار و 600 ميليارد ريال مي باشد.

سهراب رئيسي افزود: اين مبلغ به صورت تسهيلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض در اختيار متقاضيان قرار خواهد گرفت.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08