ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 133802 تاریخ انتشار: 1399/02/27
نمایش: 777
اخبار
فرماندار بروجن با تأکيد بر اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا جدي و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسيت در موضوع کرونا براي تک تک آحاد جامعه بايد وجود داشته باشد و مردم شرايط را عادي ندانند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سيزدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار بروجن با تأکيد بر اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا جدي و همچنان ادامه دارد، گفت: هنوز حساسيت در موضوع کرونا براي تک تک آحاد جامعه بايد وجود داشته باشد و مردم شرايط را عادي ندانند و در زمينه مقابله درهمه بخش‌ها بايد با حساسيت به موضوع نگاه کنيم.
مسعود ملکي اظهار کرد: مراکز و اماکن گردشگري، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها و ... در سطح شهرستان تا پايان تعطيلات عيد فطر تعطيل است و تمهيدات لازم به منظور جلوگيري از برپايي چادر توسط مسافران در پارک ها و مراکز تفريحي و گردشگري انجام شود.
وي با اشاره به تعطيلات عيد فطر و وضعيت بحراني استان همجوار تأکيد کرد: کنترل ورودي و خروجي ها تشديد و تدابير جدي درباره ورود مسافران اتخاذ شود و اجراي صحيح طرح فاصله گذاري هوشمند و رعايت اصول بهداشتي همچنان بايد با جديت رعايت شود.
ملکي گفت: بايد نظارت ها و کنترل ها در طرح فاصله گذاري هوشمند و رعايت پروتکل هاي بهداشتي در سطح بازار با جديت بيشتري پيگيري شود.
وي به فعاليت هاي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي اشاره و اضافه کرد: در اين بخش با توجه به ارتباط مستقيم با بخش کارگري، همچنان آموزش و رعايت مسائل بهداشتي در دستور کار قرار گيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08