فرماندار بروجن سالروز ارتحال ملکوتي امام خميني (ره) را تسليت گفت

کد خبر: 133894 تاریخ انتشار: 1399/03/14
نمایش: 876
اخبار
چهاردهم خردادماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ، سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را در دل ستمديدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادي و آزادگي را معنايي تازه بخشيد.
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي سالروز عروج ملکوتي و جانسوز بنيانگذار کبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (رحمه الله عليه) را تسليت گفت.
متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
چهاردهم خردادماه، يادآور عروج ملکوتي بزرگ مردي از تبار نور است که بر بلنداي تاريخ، سرود فتح و ظفر سر داد و اميد را در دل ستمديدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادي و آزادگي را معنايي تازه بخشيد؛ روزي که ملت بزرگ ايران و حتي مستضعفان و آزادگان دنيا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.
حضرت امام، رهبري آزاده و عالمي شايسته از تبار عالمان شجاع و استکبارستيزي بود که با توکل و ايمان به خدا و پشتوانه و حمايت عظيم مردمي، شکوه، عزت، استقلال و آزادي را براي کشور و ملت بزرگ ايران به ارمغان آورد.
اينجانب ضمن اداي احترام به روح بلند و ملکوتي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهداي گرانقدر قيام خونين ١٥ خرداد، سالروز عروج ملکوتي و جانگداز حضرت امام خميني (ره) را به عموم مردم شريف ايران، به خصوص مردم متديّن و انقلابي شهرستان بروجن، تسليت و تعزيت عرض مي نمايم و از درگاه خداوند قادر متعال، عزت و اقتدار نظام و ملت بزرگ ايران را در سايه‌ عنايات حضرت ولي عصر (عج) تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) مسئلت دارم.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08