ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 133901 تاریخ انتشار: 1399/03/18
نمایش: 813
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: حضور در مراکز پر ازدحام، برگزاري مراسم عروسي و عزا، عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي و طرح فاصله گذاري اجتماعي از مهم ترين عوامل ابتلا به ويروس کرونا بوده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، پانزدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه از ابتداي ماه جاري تاکنون ۲۰ نفر به ويروس کرونا مبتلا شده اند گفت: اين مهم نشانگر سير صعودي شيوع اين بيماري ويروسي است.

مسعود ملکي افزود: حضور در مراکز پر ازدحام، برگزاري مراسم عروسي و عزا، عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي و طرح فاصله گذاري اجتماعي مهمترين عامل ابتلا به ويروس کرونا در موارد اخير عنوان شده و لازم است مردم از برگزاري مراسم هاي خانگي خودداري کنند.

ملکي تأکيد کرد: نظارت ها و کنترل ها در طرح فاصله گذاري هوشمند و رعايت پروتکل هاي بهداشتي در سطح بازار همچنان با جديت پيگيري شود.

فرماندار بروجن با تأکيد بر اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا جدي و همچنان ادامه دارد گفت: مردم شرايط را عادي ندانند و هنوز حساسيت در موضوع کرونا بايد وجود داشته باشد و در زمينه مقابله در همه بخش‌ها بايد با حساسيت ويژه به موضوع نگاه کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08