نخستين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال 99 برگزار شد

کد خبر: 143938 تاریخ انتشار: 1399/03/24
نمایش: 766
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: اراضي موجود در حاشيه پروژه چهار خطه بروجن - شهرکرد با همکاري کشاورزان فرادنبه اي رفع تملک شده و عمليات اجرايي به زودي آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، نخستين جلسه شوراي اداري شهرستان بروجن در سال جاري به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و اعضاي شوراي اداري در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تشکر از فعاليت ها و زحمات اعضاي شوراي اداري شهرستان در راستاي خدمت رساني به مردم اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار مردم بايد کارآمدي نظام را مدنظر قرار دهيم و انسجام را تقويت کنيم چرا که تفرقه، ضربه زننده است و تقويت وحدت، صفا و صميميت در جامعه ضروري است.
مسعود ملکي با بيان اينکه فرصت خدمتگزاري به مردم فرصتي طلايي است و کساني که در جامعه فرصت خدمتگزاري پيدا مي‌کنند بايد قدردان آن باشند و آن را مغتنم بشمارند افزود: نظارت ها در کار و فعاليت، بايستي نظارت مستمر، پيشگيرانه، عملگرايانه، ميداني و مقتدرانه باشد.
ملکي با اشاره به اينکه بعد از انتخابات سال گذشته با پديده‌ کرونا ويروس مواجه شديم و همه معادلات اجتماعي و اقتصادي و ...  را تحت تاثير خود قرار داد گفت: با توکل بر خدا، رهبري حکيمانه مقام معظم رهبري، با حضور هميشگي مردم و انسجام و همدلي همه دستگاه ها توانستيم به خوبي اين بيماري را مديريت کنيم و اين انسجام و همدلي بايد همچنان با حساسيت ادامه داشته باشد.
فرماندار بروجن همچنين اظهار داشت: اراضي موجود در حاشيه پروژه چهار خطه بروجن - شهرکرد با همکاري کشاورزان فرادنبه اي رفع تملک شده و عمليات اجرايي به زودي آغاز خواهد شد.
وي تأکيد کرد: کليه ادارات پيگيري هاي لازم را جهت جذب اعتبارات تخصيص يافته در سال 98 انجام و گزارش اقدامات صورت گرفته را به فرمانداري اعلام کنند.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي در ادامه اظهار داشت: وجود حجم زيادي از مشکلات در کشور نشان مي‌دهد فشار بر مردم بالا است و دستگاه هاي اجرايي بايد وظايف خود را به درستي و به خوبي انجام دهند.
حجت الاسلام امير قلي جعفري افزود: علت تمامي گراني و سختي هاي موجود در جامعه به تحريم، برجام و دشمن خارجي بر نمي‌گردد و نشان دهنده نبود مديريت صحيح و عمل نکردن مسئولان به وظايفشان است.
وي با بيان اينکه مردم در شرايط کنوني در کنار مشکلات اقتصادي و معيشتي از وجود تبعيض و فساد در بخشي از مجموعه دولتي ناراضي و گلايه مند هستند گفت: مردم گراني را تحمل مي کنند اما انتظار دارند با تبعيض و فساد برخورد جدي شود.
رئيس مجمع نمايندگان چهار محال و بختياري با اشاره به اينکه جهش توليد فقط مربوط به حوزه اقتصادي نيست و بايد در تمام بخش ها و حوزه ها مورد توجه قرار گيرد تأکيد کرد: تمامي مسئولان دستگاه هاي اجرايي در چهار محال و بختياري و شهرستان ها بايد در سال جاري که از سوي مقام معظم رهبري به نام "جهش توليد" نامگذاري شده است برنامه هاي علمي و عملي خود را ارائه دهند.
وي به نرخ بالاي بيکاري چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: خروج از شرايط کنوني و تسکين مشکلات و آلام مردم به فعاليت جهادي مسئولان و مديران نياز دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08