فرماندار شهرستان بروجن:

معرفي 35 واحد خبازي متخلف به دستگاه قضايي/ 6 نانوايي در شهرستان بروجن قطع سهميه شدند

کد خبر: 154048 تاریخ انتشار: 1399/04/11
نمایش: 848
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: 35 واحد خبازي به دليل ارتکاب تخلفات صنفي و عدم رعايت اصول بهداشتي به دستگاه قضايي معرفي و 6 نانوايي نيز قطع سهميه شده اند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي آرد و نان شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: از ابتداي سال جاري تا کنون و در پي بازديد هاي مشترک تيم هاي بازرسي متشکل از شبکه بهداشت و درمان، تعزيرات حکومتي، اداره صمت و نظارت بر اماکن عمومي نيروي انتظامي، 35 واحد خبازي متخلف شناسايي و با تشکيل پرونده به دستگاه قضايي معرفي شده است.
مسعود ملکي افزود: عدم رعايت اصول بهداشتي، توزيع آرد خارج از شبکه، عدم درج قيمت و گرانفروشي و پخت خودسرانه از عمده تخلفات واحدهاي مذکور بوده که در همين راستا 6 نانوايي نيز قطع سهميه شده است.
رئيس شوراي آرد و نان بروجن اظهار داشت: ماهانه 20 هزار کيسه آرد بين 128 نانوايي دولتي در سطح شهرستان بروجن توزيع مي شود که از اين تعداد 16 هزار کيسه به نانوايي هاي مناطق شهري و 4 هزار کيسه به نانوايي هاي نقاط روستايي شهرستان اختصاص دارد.
وي به فعاليت 35 نانوايي نيمه دولتي در کنار نانوايي هاي دولتي شهرستان اشاره و تصريح کرد: اين نانوايي ها در صورت کيفيت نان توليدي و رضايت مندي عمومي از فعاليت آن ها از سهميه آرد دولتي برخوردار خواهند شد.
فرماندار بروجن با تأکيد بر تداوم بازديدهاي سرزده به منظور افزايش کيفيت نان و جلب رضايتمندي مردم، بيان کرد: واحدهاي متخلف مشمول پرداخت جريمه نقدي، قطع سهميه، پلمپ و نصب پارچه خواهند شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08