برگزاري مراسم شادي و عزا در شهرستان بروجن ممنوع شد

کد خبر: 154049 تاریخ انتشار: 1399/04/11
نمایش: 765
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: برگزاري کليه مراسم شادي و عزا در شهرها و روستاهاي شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ويروس کرونا تا اطلاع ثانوي ممنوع مي‌باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، هفدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: بر اساس ماده 688 قانون مجازات اسلامي، برگزاري کليه مراسم شادي و عزا در شهرها و روستاهاي شهرستان به منظور حفظ سلامت مردم در برابر خطر ويروس کرونا تا اطلاع ثانوي ممنوع مي‌باشد.
مسعود ملکي افزود: با برگزار کنندگان و عاملان ايجاد کانون هاي جمعيتي به اتهام تهديد عليه بهداشت عمومي بر خورد قانوني خواهد شد و کليه عواقب ناشي از برگزاري مراسمات اعم از ابتلاي افراد به کرونا و مرگ و مير ناشي از اين بيماري ويروسي بر عهده صاحب مراسم خواهد بود.
ملکي با بيان اينکه ادارات و اصناف مکلف به رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي مي باشند و به افرادي که دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نمي کنند خدماتي ارائه نمي شود گفت: بازرسي از اصناف و ادارات براي رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي تقويت مي شود و وظيفه مهم ما امروز، نظارت بر اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي است.
 وي اظهار کرد: تمامي مراکز و اماکن گردشگري، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها و ... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوي تعطيل مي‌باشد و برپايي چادر در فضاهاي سبز و بوستان ها نيز ممنوع است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08