ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154100 تاریخ انتشار: 1399/04/22
نمایش: 790
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه اوضاع مناسب نيست گفت: شرکت در ميهماني ها و تجمع هاي خانوادگي بسيار خطر آفرين است و شهروندان گرامي از حضور در مکان هاي شلوغ و پر ازدحام به شدت پرهيز کرده و هنگام خروج از منزل ماسک به همراه داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در هجدهمين جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: تا بيستم تيرماه و بر اساس معيارهاي قطعي تشخيصي، 42 بيمار جديد مبتلا به کوويد 19 طي 72 ساعت گذشته در شهرستان بروجن شناسايي شده و مجموع بيماران به 245 نفر رسيده است.
مسعود ملکي اظهار داشت: طي 24 ساعت گذشته زن و مرد 60 ساله، جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان اين بيماري به 10 نفر رسيد و 14 نفر از بيماران مبتلا به کوويد 19 در بخش کروناي بيمارستان ولي عصر (عج) تحت مراقبت قرار دارند.
ملکي با بيان اينکه اوضاع مناسب نيست گفت: در شرايط همه گيري کرونا شرکت در ميهماني ها و تجمع هاي خانوادگي بسيار خطر آفرين است و شهروندان گرامي از حضور در مکان هاي شلوغ و پر ازدحام به شدت پرهيز کرده و هنگام خروج از منزل ماسک به همراه داشته باشند.
وي اظهار داشت: برگزاري هرگونه مراسم عزا، عروسي و مجالسي که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان ممنوع است و طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامي با عاملان ايجاد کانون هاي جمعيتي و تهديد عليه بهداشت عمومي به شدت برخورد خواهد شد.
مسعود ملکي افزود: همچنين اصناف ملزم به استفاده از ماسک براي پيشگيري از شيوع بيماري ويروسي کرونا هستند و فعاليت آن ها نيز بايد در چارچوب دستورالعمل هاي بهداشتي همراه با رعايت فاصله گذاري اجتماعي باشد.
ملکي تأکيد کرد: تمامي کارمندان در شهرستان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از پذيرش ارباب رجوع بدون داشتن ماسک در سطح ادارات نيز جلوگيري مي شود.
رئيس قرار گاه زيستي بروجن با تشکر از تلاش‌هاي کليه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستاي مقابله با ويروس کرونا با تأکيد بر اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا جدي است گفت: محدوديت هاي اعمال شده در راستاي حفظ سلامت مردم و جلوگيري از شيوع ويروس کرونا مي باشد و در زمينه مقابله، در همه بخش‌ها بايد با حساسيت ويژه به موضوع نگاه کنيم.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08