22 طرح عمراني در روستاهاي شهرستان بروجن تکميل مي شود

کد خبر: 154153 تاریخ انتشار: 1399/05/02
نمایش: 871
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: تا پايان امسال ۲۲ طرح عمراني _ خدماتي در شهرستان تکميل و تحويل روستاييان مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار در نشست با مدير پروژه محروميت زدايي استان ضمن تشکر از فعاليت هاي سپاه در رفع محروميت و آباداني روستاها و مناطق محروم و کم برخوردار اظهار داشت: تا پايان امسال ۲۲ طرح عمراني _ خدماتي تکميل و تحويل روستاييان مي شود.
ملکي با بيان اينکه اين طرح ها در فصل هاي آبخيزداري، اشتغالزايي و محروميت زدايي است افزود: در تکميل و بهره برداري از اين طرح ها کميته امداد، جهاد کشاورزي و آب و فاضلاب روستايي مشارکت مي کنند.
وي با اشاره به اينکه عمليات احداث بخشي از پروژه‌هاي عمراني از سال گذشته آغاز شده گفت: براي تکميل و بهره‌برداري از اين طرح‌ها افزون بر 14 ميليارد ريال از محل اعتبارات قرارگاه محروميت‌زدايي سپاه اختصاص يافته است.
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بروجن احداث 8 باب خانه محرومين، حفر چاه آب شرب، بهسازي پل، لايروبي 4 رشته قنات، آبرساني روستايي و کشاورزي، احداث مسجد، ايجاد کارگاه‌هاي خياطي و قالي‌بافي و... را از مهم‌ترين طرح‌هاي محروميت‌زدايي عنوان کرد.
سرهنگ اسماعيل عظيمي همچنين از مشارکت 15 گروه جهادي در احداث طرح‌هاي عمراني خبر داد و افزود: بسيجيان در طرح‌هاي محروميت‌زدايي خدمات را با هدف رويش اميد در روستاها، جلوگيري از مهاجرت روستاييان به شهر و ارائه خدمت بي‌منت به مردم ارائه مي‌دهند.  

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08