گراميداشت چهل و يکمين سالگرد اقامه نماز جمعه کشور

کد خبر: 154160 تاریخ انتشار: 1399/05/05
نمایش: 945
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن مراسم گراميداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولين نماز جمعه در کشور در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مراسم گراميداشت چهل و يکمين سالگرد اقامه اولين نماز جمعه در کشور با حضور فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، ائمه جمعه شهرستان و جمعي  از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تقدير و تشکر از زحمات ائمه جمعه و تلاش‌هاي بي شائبه اعضاي ستاد برگزاري اقامه نماز جمعه و تمامي دست اندرکاران برپايي اين فريضه عبادي _ سياسي اظهار داشت: نماز جمعه مراسمي چند وجهي است که موجب تقويت روحيه برادري، رشد فکري، سياسي و تقويت روحيه سياسي و جمعي در بين مسلمانان مي شود.
مسعود ملکي با بيان اين که نماز جمعه بر همگرايي، انسجام و اتحاد اجتماعي مؤثر است و از تفرقه و تشتت در جامعه جلوگيري مي کند، افزود: ائمه جمعه نقش مهمي در انسجام و اتحاد جامعه دارند.
ملکي با اشاره به نقش سازنده نماز جمعه در ايجاد وحدت و انسجام ملي، تريبون نماز جمعه را رسانه گوياي انقلاب براي روشنگري و آگاه‌سازي مردم در خصوص مسائل جامعه عنوان کرد.
وي با بيان اينکه ائمه جمعه حلقه اتصال بين مردم و مسئولان مي باشند، عنوان کرد: خطيب نماز جمعه با بيان مطالبات مردمي و خدمات صورت گرفته توسط دولت، حامي نظام و پشتيبان دولت مي‌باشد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08