70 درصد شهرستان بروجن زير پوشش آنتن دهي اينترنت تلفن همراه است

کد خبر: 154193 تاریخ انتشار: 1399/05/11
نمایش: 746
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به توسعه زير ساخت ها در شهرستان گفت: هم اکنون 70 درصد شهرها و روستاهاي اين شهرستان زير پوشش تلفن همراه و آنتن دهي اينترنت آن قرار دارد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، مدير عامل شرکت مخابرات چهار محال و بختياري با فرماندار ديدار و گفتگو کرد.
فرماندار شهرستان بروجن تأکيد کرد: براي پوشش اينترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن ۴۷ نقطه سايت نصب و ۱۱۰ بي. تي. اس. (BTS) فعال شده است.
مسعود ملکي افزود: پوشش ۱۰۰ درصدي اينترنت تلفن همراه در شهرستان بروجن به استقرار سايت در ۱۵ نقطه جديد نياز دارد.
ملکي به وجود ۶ شهر در شهرستان بروجن اشاره و تصريح کرد: تمامي اين شهرها شامل بروجن، فرادنبه، سفيددشت، گندمان، بلداجي و نقنه اينترنت همراه پر سرعت دارد.
وي يادآور شد: بالاترين ضريب نفوذ تلفن ثابت در چهارمحال و بختياري ۲۸.۷ درصد و شهرستان بروجن ۵.۳ درصد بيشتر و داراي ۳۴ درصد است.
فرماندار بروجن با اشاره به برخورداري برخي از مردم از چند سيم‌کارت تلفن همراه در شهرستان بروجن اظهار داشت: ضريب نفوذ تلفن همراه در اين شهرستان ۱۱۲ درصد است.
مسعود ملکي گفت: تعداد مشترکان اينترنت پر سرعت در شهرستان بروجن هشت هزار و ۳۸۲ نفر است که تا پايان سال‌جاري دو برابر مي‌شود.
ملکي تصريح کرد: پوشش ۱۰۰ درصدي فيبرنوري در تمامي شهرهاي شهرستان بروجن در دستور کار است که تحقق اين هدف به همکاري ساير دستگاه‌هاي اجرايي به‌خصوص راه و شهرسازي و شهرداري‌ها نياز دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08