جلسه کميته ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان بروجن

کد خبر: 154259 تاریخ انتشار: 1399/05/25
نمایش: 815
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه شهرستان بروجن 78 آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس تقديم آرمان‌هاي نظام و انقلاب اسلامي کرده است افزود: اين روز، يادآور افتخار و رشادت‌هاي آزادگان است و نبايد در جامعه فراموش شود
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته ترويج فرهنگ ايثار و شهادت شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور مدير کل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تبريک سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي اظهار داشت: ورود آزادگان به ميهن اسلامي از روزهاي به يادماندني است و هميشه بايد اين روز باشکوه گرامي داشته شود زيرا گراميداشت اين روز به معني گراميداشت عرصه‌هاي صبر، مقاومت و بردباري است.
مسعود ملکي با بيان اينکه شهرستان بروجن 78 آزاده در دوران هشت سال دفاع مقدس تقديم آرمان‌هاي نظام و انقلاب اسلامي کرده است افزود: اين روز، يادآور افتخار و رشادت‌هاي آزادگان است و نبايد در جامعه فراموش شود.
ملکي با اشاره به اهميت سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي تأکيد کرد: دستگاه هاي اجرايي با برنامه ريزي، تدابير لازم در خصوص برگزاري مراسم با شکوه در راستاي گراميداشت اين روز مهم اتخاذ نمايند.
وي تجليل از آزادگان شاغل و بازنشسته توسط ادارات، ارسال پيامک تبريک و تماس تلفني مسئولان با آزادگان، ديدار با خانواده آزادگان با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي، فضا سازي ادارات و ... را از برنامه هاي سالروز بازگشت آزادگان قهرمان به کشور در سطح شهرستان عنوان کرد.
گفتني است در پايان جلسه از همکاران آزاده شاغل در فرمانداري تجليل به عمل آمد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08