جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 154273 تاریخ انتشار: 1399/05/27
نمایش: 748
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن بر ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت به کارگيري اصول پدافند غير عامل تأکيد کرد و گفت: کليه ادارات به خصوص دستگاه هاي خدمات رسان بايد اهتمام ويژه در اين خصوص داشته باشند و موارد لازم را رعايت کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي پدافند غير عامل شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور مدير کل دفتر پدافند غير عامل استانداري چهارمحال و بختياري و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن بر ايجاد فرهنگ و باور عمومي در مورد ضرورت به کارگيري اصول پدافند غير عامل تأکيد کرد و گفت: کليه ادارات به خصوص دستگاه هاي خدمات رسان بايد اهتمام ويژه در اين خصوص داشته باشند و موارد لازم را رعايت کنند.
مسعود ملکي اظهار داشت: هر دستگاهي بايد به وظايف سازماني خود مسلط بوده و پدافند جز با انجام درست وظيفه سازماني محقق نمي شود و بايد هر يک از دستگاه ها در حوزه فعاليت خود برنامه ويژه اي در خصوص پدافند تدوين نمايند.
مسعود ملکي با بيان اينکه حوزه پدافند غيرعامل معطوف به يک حوزه خاص نيست و همه حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي، بهداشتي، محيط زيست و ...  را شامل مي شود؛ خواستار آمادگي اعضاي شوراي پدافند غير عامل جهت مقابله و مواجهه با بروز هرگونه حوادث احتمالي شد.
انجام اقدامات و تمهيدات در خصوص برق اضطراري و سوخت دوم کليه نانوايان سطح شهرستان، ايمني مخازن آب شرب و کامل نمودن موارد حفاظتي و تقويت احداث نيروگاه هاي برق خصوصي از جمله مصوبات شوراي پدافند غير عامل شهرستان بروجن بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08