پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت روز پزشک

کد خبر: 154310 تاریخ انتشار: 1399/06/01
نمایش: 675
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن روز پزشک و زاد روز بوعلي سينا را به ايثار گران، جهادگران سلامت و جامعه پزشکي تبريک گفت و ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت را گرامي داشت.
در متن مسعود ملکي آمده است:

باسمه تعالي
نامگذاري يکم شهريور ماه، سالروز تولد شيخ الرئيس ابوعلي سينا، الگوي بارز حکيمان و انديشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاريخ پر فروغ اين سرزمين، طبيب نامور و نابغه بزرگ ايراني که در جمهوري اسلامي ايران به نام روز پزشك نامگذاري شده، نشان از توجه و اهميت اين حرفه در كشور عزيزمان دارد.
ايثارگري و از خود گذشتگي پزشکان سرزمينمان ايران در هشت سال دفاع مقدس و حماسه ايثارگري امروزشان در مبارزه با ويروس منحوس کرونا همگي  افتخاري است که نصيب اين فرشتگان نجات شده است.  
 نعمت سلامتي نعمتي گرانبهاست و ترديدي نيست که صيانت از سلامت انسان ها تنها برازنده افرادي است که از ناخوشي بيمارانشان غمگين و از سلامتي آنها خشنود مي شوند.
پزشکاني که علم، حکمت و اخلاق را در هم آميخته و با صبر و بردباري از هيچ تلاشي براي زدودن درد و رنج و پريشاني از بيماران خود دريغ نمي کنند و تمام توان خود را به کار مي گيرند تا لباس عافيت بر تن رنجورشان پوشانده و لبخند بر لبانشان بنشانند.
 در اين ايام ماه محرم و عزاداري سيد و سالار شهيدان، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والا مقام مدافع سلامت، اين روز مبارک را به تمامي پزشکاني که در عرصه نظام سلامت تلاش مي کنند به ويژه پزشکان فهيم و توانمند و خانواده فداکار بهداشت و درمان شهرستان بروجن تبريک عرض نموده و از خداوند منان براي تمام زحمت کشان اين عرصه مقدس و همه پيام آوران مهرباني و سلامت، آرزوي توفيق روز افزون،بهروزي و سربلندي مي نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08