پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

کد خبر: 154315 تاریخ انتشار: 1399/06/02
نمایش: 654
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبريک گفت.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان دولت، رجايي و باهنر، فرا رسيدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
دوم تا هشتم شهريور ماه که با نام و ياد شهيدان والامقام رجائي و باهنر مزين و با عنوان «هفته دولت» نامگذاري شده، يادآور ماندگاري بزرگ مرداني است که خدمتگزاري بي ادعا سيره، منش و روش آنان بود.
شهيدان رجائي و باهنر تجلي راستيني از روحيه خدمتگزاري به مردم هستند، آناني که پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در مسير انقلاب برافراشتند که تا به امروز در گذار وزيدن نسيم تدبير، با اميد، صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.
  بي‌ترديد در سالي که از سوي مقام معظم رهبري سال "جهش توليد " نامگذاري شده، فرصتي است براي مسئولان و مديران تا با سرمشق قرار دادن و تأسي از ويژگي‌هاي والاي اخلاقي و راه و منش اين شهداي گرانقدر دولت در راستاي سربلندي و عزت ايران اسلامي و منويات مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) گام بردارند.
اينجانب، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي والامقام دولت، رجائي و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان، وکارمندان خدوم و متعهد به ويژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان بروجن تبريک عرض نموده، توفيق روزافزون همگان و ادامه راه شهداي والامقام را از درگاه معبود بي همتا مسئلت مي‌نمايم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08