تشکر فرماندار از مردم عزادار و هيئات مذهبي شهرستان بروجن

کد خبر: 154385 تاریخ انتشار: 1399/06/08
نمایش: 892
اخبار
مسعود ملکي فرماندار بروجن در پيامي از مردم عزادار و هيئات مذهبي شهرستان در برپايي مراسم با شکوه عزاداري حضرت سيدالشهدا (ع) با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي تقدير و تشکر کرد.
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از مردم عزادار و هيئات مذهبي شهرستان در برپايي مراسم با شکوه عزاداري حضرت سيدالشهدا (ع) با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي تقدير و تشکر کرد.

متن پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
 
بدون ترديد ولايت اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام)، معرفت آن بزرگواران و پيروي از تعاليم نوراني و رهنمون هاي سازنده آنان از بزرگترين نعمت هاي پروردگار مي باشد که به بندگان صالح خود مرحمت فرموده و به اين کرامت ويژه مفتخرشان ساخته است.
 
ايام محرم امسال در حالي از راه رسيد که مواجهه کشور با بيماري کرونا شرايط ويژه‌اي را به وجود آورده بود. مايه‌ي خرسندي ا‌ست که با مديريت و برنامه‌ريزي خيلي خوب هيئات و همراهي حداکثري مردم، مراسم‌هاي سوگواري با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي در سطح شهرستان برگزار شد.
 
عزاداري سيدالشهدا (ع) جزو مؤلفه‌هاي هويتي ايرانيان است و تداوم اين سنت همزمان با صيانت از سلامت مردم دغدغه مهمي بود که خوشبختانه با درايت و همراهي عزاداران حسيني محقق شد.
 
با عرض تسليت ايام سوگواري شهادت جانگداز حضرت سيدالشهدا (ع) و خاندان و اصحاب باوفاي ايشان و آرزوي قبولي عزاداري هاي خالصانه از خدمات صادقانه تمامي عزيزان به‌ ويژه مردم سوگوار، امام جمعه محترم مرکز شهرستان و ساير ائمه محترم جمعه شهرها، هيئت امناي امامزادگان، هيئات مذهبي، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکرين اهل بيت (ع) و ... مراتب سپاس و تقدير خود را اعلام مي دارم.
 
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08