کميته تنظيم بازار شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 154414 تاریخ انتشار: 1399/06/15
نمایش: 814
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي‌شود گفت: مسئولان استاني نگاه ويژه تري در توزيع اعتبارات در بخش صنعت به اين شهرستان داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه تنظيم بازار با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي شود گفت: مسئولان استاني نگاه ويژه تري در توزيع اعتبارات در بخش صنعت به اين شهرستان داشته باشند.
مسعود ملکي اظهار داشت: در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان جهش توليد نامگذاري شده از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود.
ملکي با اشاره به نقش مهم اتاق اصناف و مجموعه اتحاديه ها در جهت رفاه حال شهروندان خواستار نظارت هر چه بيشتر و دقيق تر اين اتاق و روساي اتحاديه ها در برطرف کردن مشکلات صنوف در شهرستان شد.
وي بر تأمين و توزيع به موقع اقلام يارانه اي، ديگر کالاهاي مصرفي و حصول اطمينان از جذب و عرضه سهميه هاي تخصيص يافته تأکيد کرد.
در پايان اين نشست از خدمات مظاهر ربيعي در طول دوران خدمت قدرداني و طي ابلاغي سيد امير ارسلان سيدين بروجني به عنوان سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان معرفي شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08