همزمان با سراسر کشور

مدارس شهرستان بروجن با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي بازگشايي شد

کد خبر: 154415 تاریخ انتشار: 1399/06/15
نمایش: 850
اخبار
همزمان با سراسر کشور آيين نواختن زنگ بازگشايي مدارس با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد امام علي (ع) بروجن برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، همزمان با سراسر کشور صبح امروز 15 شهريور آيين نواختن زنگ بازگشايي مدارس با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در مدرسه دخترانه شاهد امام علي (ع) بروجن برگزار شد.
 فرماندار شهرستان بروجن در آيين نواختن زنگ بازگشايي مدارس ضمن تبريک آغاز بهار تعليم و تربيت گفت: امسال به دليل شيوع ويروس کرونا سال ‌تحصيلي جديد را متفاوت با سال‌ هاي گذشته آغاز مي‌کنيم.
مسعود ملکي اظهار کرد: تمامي دستورالعمل‌هاي ستاد ملي کرونا و شيوه‌ نامه‌هاي بهداشتي براي بازگشايي و حضور فيزيکي دانش‌آموزان در مدارس در دستور کار قرار گرفته است و از امروز بيش از 25 هزار دانش آموز در مقاطع تحصيلي ابتدايي، متوسطه اول و دوم با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي سال‌ تحصيلي جديد را آغاز کردند.
ملکي گفت: از تمام امکانات و ظرفيت هاي موجود در راستاي اجراي دقيق دستورالعمل هاي بهداشتي استفاده مي شود و همه مسئولان اجرايي موظف هستند در اين راستا آموزش و پرورش را ياري کنند.
وي افزود: رعايت فاصله گذاري بر اساس مساحت کلاس درس، استفاده دائم دانش آموزان از ماسک، ايجاد تهويه براي کلاس ها و نظارت مستمر و ارائه آموزش هاي لازم به دانش آموزان از اقدامات انجام شده است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08