سفر رئيس کميته امداد امام خميني (ره) کشور به شهرستان بروجن

کد خبر: 154419 تاریخ انتشار: 1399/06/16
نمایش: 1071
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اهميت کمک به نيازمندان و توانمند سازي آن ها خواستار حمايت بيشتر از اين قشر آسيب پذير با افزايش اشتغال و پرداخت تسهيلات کم بهره در سطح شهرستان شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، در سفر رئيس کميته امداد کشور به شهرستان بروجن و با حضور فرماندار و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از تعدادي طرح هاي کميته امداد بازديد و مشکلات مددجويان و افراد تحت پوشش کميته امداد مورد بررسي  قرار گرفت.
فرماندار شهرستان بروجن در حاشيه بازديد از طرح هاي کميته امداد از اقدامات خداپسندانه و ارزنده اين نهاد انقلابي و ارائه خدمات در سطح کشور قدرداني کرد.
مسعود ملکي با اشاره به اهميت کمک به نيازمندان و توانمند سازي آن ها خواستار استمرار اين کمک ها و حمايت بيشتر از قشر آسيب پذير با افزايش اشتغال و پرداخت تسهيلات کم بهره جهت مدد جويان کميته امداد در سطح شهرستان شد.
گفتني است در سفر رئيس کميته امداد امام خميني (ره) به اين شهرستان از طرح هاي اشتغال مدد جويان کميته امداد، کانون شهيد بهشتي شهر بروجن و نمايشگاه توليدات مددجويان اين کانون و واحدهاي مسکوني در حال احداث مددجويان بازديد و واحد مسکوني مددجويان در شهر گندمان افتتاح شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08