برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس با نواختن زنگ ايثار و مقاومت آغاز شد

کد خبر: 154485 تاریخ انتشار: 1399/06/31
نمایش: 704
اخبار
با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان برنامه هاي گراميداشت هفته دفاع مقدس با نواختن زنگ ايثار و مقاومت آغاز شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تبريک فرا رسيدن  هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، جلوه شکوهمندي از حماسه ايثار، پايداري و غيرتمندي ملت ايران اسلامي است؛ حماسه‌اي که در سايه رهبري حکيمانه امام راحل و با شجاعت و جانفشاني مردان و زنان سلحشور، براي هميشه انديشه تجاوز به ميهن عزيزمان را از ذهن بدانديشان زدود.
مسعود ملکي با اشاره به آغاز برنامه هاي هفته دفاع مقدس و شيوع ويروس کرونا تأکيد کرد: کليه برنامه ها متناسب با وضعيت موجود و رعايت فاصله گذاري اجتماعي و دستورالعمل هاي بهداشتي برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، برگزاري 12 يادواره شهداي آبروي محله، تجليل از خانواده هاي شهدا و ايثارگران، اهدا خون به بيماران نيازمند، برگزاري مسابقه کتابخواني با استفاده از بستر فضاي مجازي، ويزيت رايگان بيماران در درمانگاه صادقيه، اهدا لوازم التحرير به دانش آموزان نيازمند و گلباران قبور مطهر شهدا بخشي از برنامه هاي اجرايي است.
فرماندار و رؤساي ادارات به همراه ايثارگران دستگاه مربوطه در مراسم تقدير از يک ميليون پيشکسوت دفاع مقدس به صورت ويدئو کنفرانس با سخنراني مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در سالن سپاه بروجن حضور يافتند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08