جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 154524 تاریخ انتشار: 1399/07/03
نمایش: 958
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: براساس معيارهاي قطعي تشخيصي تا کنون شمار افراد مبتلا يکهزار و 274 مورد و مجموع جانباختگان اين بيماري به 58 نفر رسيد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: براساس معيارهاي قطعي تشخيصي تا کنون شمار افراد مبتلا يکهزار و 274 مورد و مجموع جانباختگان اين بيماري در شهرستان بروجن به 58 نفر رسيد.
مسعود ملکي با ابراز نگراني از وضعيت پيش آمده افزود: در بررسي هاي انجام شده متأسفانه تنها 47 درصد مردم در اماکن عمومي از ماسک استفاده کرده و 50 درصد اصناف و بازاريان نيز دستورالعمل هاي بهداشتي را جدي نگرفته اند.
ملکي با بيان اينکه تا کنون 3644 بازرسي مشترک در سطح شهرستان توسط 385 اکيپ صورت گرفته است خواستار تشديد بازرسي و نظارت ها بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توسط گشت هاي بازرسي با همکاري نيروهاي مقاومت بسيج در سطح شهرستان  شد.
وي با بيان اينکه نظارت ها و کنترل در طرح فاصله گذاري هوشمند و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در سطح بازار همچنان با جديت پيگيري شود افزود: با تهديد کنندگان عليه بهداشت عمومي برخورد جدي و قانوني خواهد شد.
فرماندار بروجن با تأکيد بر اينکه همچنان برگزاري هرگونه اجتماع فرهنگي و مذهبي، مراسم عزا و مجالسي که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان ممنوع است اضافه کرد: هرگونه تجمع در روز اربعين در بقاع متبرکه نيز ممنوع و هيچ گونه برنامه اي برگزار نخواهد شد.
مسعود ملکي به فعاليت هاي اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي اشاره و اظهار کرد: در اين بخش با توجه به ارتباط مستقيم با بخش کارگري، همچنان آموزش و رعايت مسائل بهداشتي در دستور کار قرار گيرد.
ملکي گفت: همچنان کليه اماکن تفريحي، گردشگري، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها، بقاع متبرکه و... در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوي تعطيل مي‌باشند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08