بازديد معاون درمان وزير بهداشت از بيمارستان ولي عصر (عج)

کد خبر: 154547 تاریخ انتشار: 1399/07/09
نمایش: 1082
اخبار
با حضور معاون درمان وزير بهداشت و فرماندار از بخش کرونا و ساير بخش هاي بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن بازديد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور معاون درمان وزير بهداشت و درمان، فرماندار، رئيس دانشگاه علوم پزشکي استان و جمعي از مسئولان شهرستان از بخش کرونا و ساير بخش هاي بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن بازديد و از نزديک در جريان ارائه خدمات درماني اين بيمارستان به مراجعين، بيماران مشکوک به کرونا و مبتلايان آن قرار گرفتند.

فرماندار شهرستان بروجن  با تقدير از خدمات شبانه روزي پرسنل پزشکي، پرستاري و ... بيمارستان ولي عصر (عج) و مجموعه بهداشت و درمان با اشاره به استقرار شهرستان در مسير ترافيکي جنوب به فلات مرکزي کشور و جمعيت غالب شهر نشين گفت: در ماه هاي اخير آمار موارد مثبت با افزايش مواجه بوده است.
 مسعود ملکي با بيان اينکه اقدامات پيشگيرانه از ابتداي شيوع کرونا درسطح شهرستان انجام شده و و از تمام توان و ظرفيت هاي موجود براي مقابله با ويروس کرونا استفاده شده است افزود: در سال جاري تا کنون 30 جلسه شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شده و همچنان با حساسيت مصوبات ستاد ملي بيماري کرونا را دنبال مي کنيم.
ملکي همچنين خواستار تسريع در راه اندازي بخش MRI در بيمارستان 239 تختخوابي بروجن شد.
معاون درمان وزير بهداشت در بازديد از بخش هاي مختلف بيمارستان حضرت ولي عصر(عج) گفت: تسلط بر کار و تبحر ويژه کادر پرستاري بيمارستان ولي عصر (عج) منجر به ارائه بهترين مراقبت هاي درماني در بخش هاي عادي و ويژه شده است و اين بيمارستان از مراکزي بود که بهترين نوع مراقبت در آن مشاهده شد.
قاسم جان بابايي همچنين از تأمين اعتبار به منظور پرداخت مطالبات پرستاران و کادر درمان خبر داد و افزود: ظرف روزهاي آينده و به طور متوسط مطالبات پرسنل در هر استان به ميزان دو تا سه ماه پرداخت مي شود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08