شناسايي و رفع مشکلات واحدهاي توليدي_صنعتي

کد خبر: 154550 تاریخ انتشار: 1399/07/10
نمایش: 1125
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به استقرار 211 واحد توليدي، صنعتي و افزون بر 7 هزار جمعيت کارگري گفت: اين شهرستان کمترين ميزان حوادث کارگاهي در بنگاه هاي اقتصادي چهار محال و بختياري را داراست.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان و رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان از شرکت همايون گاز، صبا فولاد زاگرس، کاشي پاسارگارد گندمان و شرکت تعاوني ذوب و ريخته گري فولاد سفيد دشت بازديد و مسائل اين واحدهاي توليدي، صنعتي مورد بررسي قرار گرفت.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با توجه به اينکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته مي شود در تخصيص اعتبارات ملي و استاني توجه به زير ساخت هاي توليد به ويژه شهرک هاي صنعتي از اولويت هاي اصلي است.
مسعود ملکي با اشاره به استقرار 211 واحد توليدي و صنعتي فعال در 5 شهرک صنعتي و افزون بر 7 هزار جمعيت کارگري افزود: شهرستان بروجن کمترين ميزان حوادث کارگاهي در بنگاه هاي اقتصادي چهار محال و بختياري را داراست.
ملکي تأکيد کرد: از طريق کميته کارگري، ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، شوراي گفتگوي دولت و بخش خصوصي و ... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پيگيري مي کنيم.
وي افزود: از هيچ خدمتي در مسير تحقق برنامه ها در بخش صنعت فروگذار نخواهيم بود و  از همه ظرفيت هاي موجود در راستاي حمايت از توليد کنندگان، رونق توليد و اشتغال استفاده مي کنيم.

گفتني است تأمين مواد اوليه، کمبود نقدينگي و تأمين ارز، تخصيص تسهيلات سرمايه در گردش، بازاريابي و تلاش براي فروش توليدات از مهم ترين مشکلات صنايع شهرستان بروجن است.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08