شوراي اداري شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 154571 تاریخ انتشار: 1399/07/15
نمایش: 697
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: افزون بر 200 ميليارد تومان اعتبار به منظور پروژه هاي عمراني در حوزه راه و شهرسازي تخصيص داده شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي اداري شهرستان گفت: افزون بر 200 ميليارد تومان اعتبار به منظور پروژه هاي عمراني در حوزه راه و شهرسازي تخصيص داده شده است و تا پايان سال جاري محور چهار خطه شهرکرد_ بروجن_ لردگان به بهره برداري خواهد رسيد.
مسعود ملکي اظهار کرد: ايستادگي هاي جمهوري اسلامي ايران در مقابل استکبار جهاني باعث حفظ آبروي ملت ها و مردم آزاده جهان شده است.
ملکي گفت: اربعين امسال با توجه به موضوع کرونا حال و هواي ديگري دارد؛ و هيچ برنامه و تجمعي صورت نمي گيرد و انتظار است مردم زيارت هاي مربوط را در خانه هاي خود بخوانند.
وي با اشاره به اينکه پروژه هاي راه آهن، کمربند شمالي و چهار خطه شهرکرد_ بروجن _ لردگان فعال است گفت: يک کارگاه عمراني بسيار فعال در سطح شهرستان بروجن به وجود آمده است.
فرماندار بروجن افزود: مديران بايد بر کار خود و کارمندان نظارت داشته و براي انجام هر چه بهتر وظايف خود تلاش کنند و از ديگران هزينه نکنند مديران همچنين بايد پاسخگو باشند،  ارتباط رسانه اي قوي داشته باشند و عملکرد خود را رسانه اي کنند تا در بين مردم شور و نشاط و اميد به وجود آيد.
مسعود ملکي با توجه به آغاز  فصل بارندگي خواستار آمادگي کليه دستگاه ها جهت جلوگيري از بروز هر گونه حوادث احتمالي در سطح شهرستان شد.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: براساس پيگيري‌ها و بررسي‌هاي انجام شده در خصوص وضعيت پتروشيمي بروجن، تا ۲ هفته ديگر در نشستي با مسئولان کشوري در خصوص اين طرح تصميم‌گيري و اعمال نظر مي‌شود.
وي با اشاره به وجود ۹۵ درصد تالاب‌هاي چهارمحال و بختياري در شهرستان بروجن افزود: از اين ظرفيت تاکنون هيچ استفاده‌اي به ويژه در توسعه گردشگري نشده است.
حجت الاسلام امير قلي جعفري به وجود مشکل در تامين آب آشاميدني برخي نقاط شهري و روستايي چهارمحال و بختياري به‌خصوص در شهرستان بروجن اشاره و تصريح کرد: در اين استان با وجود منابع آبي، نبايد مشکل تامين آب آشاميدني وجود داشته باشد.
وي يادآور شد: رفع عقب‌ماندگي‌هاي متراکم در چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن به همت و کار مضاعف نياز دارد.
نماينده بروجن در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در شرايط سخت اقتصادي، اختصاص چهار هزار ميليارد ريال اعتبار براي تکميل طرح انتقال آب بن به بروجن و ۶ هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال به‌منظور تکميل زيرساخت‌هاي راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد نشان‌دهنده توجه دولت به اين استان است.
وي گفت: ارتقاي کمي و کيفي و افزايش رشته‌هاي دانشکده پرستاري بروجن به‌ويژه در حوزه تحصيلات تکميلي از مهم‌ترين خواسته‌هاي مردم اين شهرستان به‌شمار مي‌رود.
جعفري افزود: اين روزها و در شرايط شيوع ويروس کرونا و اعمال تحريم‌هاي ظالمانه استکبار جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران نبايد روحيه نااميدي بين مردم را ترويج کرد و در همين شرايط سخت کنوني و هنگام شيوع ويروس کرونا در دنيا، مردم ايران با وجود مشکلات فراوان روي پاي خود ايستاده‌اند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08