بررسي مسائل و مشکلات روستاهاي بخش گندمان

کد خبر: 154593 تاریخ انتشار: 1399/07/20
نمایش: 869
اخبار
فرماندار و نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با حضور در جمع مردم روستاهاي ده توت، دوراهان و ده خدا به بررسي مسائل و مشکلات آن ها پرداختند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان مسائل و مشکلات روستاهاي ده توت، دوراهان و ده خدا بخش گندمان بررسي شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: همجواري محور ترافيکي بروجن به لردگان با تعدادي از روستاهاي بخش گندمان، افزايش حوادث جاده اي را به دنبال داشته است.
مسعود ملکي اظهار کرد: با تکميل محور چهار خطه و احداث زيرگذرهاي جاده اي، ايمني در محورهاي روستايي افزايش خواهد يافت.
ملکي افزود: همچنين طرح انتقال آب گردبيشه به دوراهان با 70 درصد پيشرفت فيزيکي پيگيري و تکميل خواهد شد.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه  لازمه ورود صنعت به يک منطقه نيازمند همياري و ارائه برخي خدمات عمومي به اهالي است گفت: فعاليت و توسعه ايستگاه تقويت فشار گاز دوراهان مشکلاتي از قبيل سر و صدا و تبعات زيست محيطي را براي ساکنان روستاهاي اطراف در پي داشته است.
حجت الاسلام جعفري اظهار کرد: اگر روستا در حريم قرار دارد يا بايد روستا جا به جا شود و کل هزينه را پرداخت کند، ياعمليات انتقال و توسعه منطبق با رعايت اصول ايمني و اخذ مجوزهاي زيست محيطي باشد و در ديدار با وزير نفت اين مهم به طور ويژه پيگيري خواهد شد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08