محدوديت هاي جديد کرونايي در شهرستان بروجن/ با متخلفان برخورد جدي مي شود

کد خبر: 154674 تاریخ انتشار: 1399/08/10
نمایش: 650
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: در مدت اعمال محدوديت ها و ممنوعيت هاي جديد 2 هفته اي مرتبط با شيوع ويروس کرونا، با متخلفان احتمالي برخورد جدي مي شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست مشترک شوراي تأمين، شوراي اداري و ستاد شهرستاني مقابله با کرونا با موضوع ابلاغ و تشريح محدوديت هاي جديد کرونايي در شهرستان بروجن در محل فرهنگسراي بروجن برگزار شد
فرماندار شهرستان بروجن گفت: با شناسايي 315 بيمار جديد مبتلا به کوويد 19 طي 72 ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت شناسايي شده در شهرستان بروجن 2448 نفر رسيد و شمار جانباختگان قطعي 89 نفر مي باشد.
مسعود ملکي اظهار کرد: بر اساس ابلاغيه هاي ملي و استاني، گروه هاي شغلي 2، 3 و 4 (مندرج در ليست اعلام شده) از امروز 10 آبان ماه به مدت 2 هفته تعطيل خواهند بود.
ملکي با اشاره به وضعيت خاکستري اين شهرستان تأکيد کرد: کليه تجمعات دولتي، مردمي، مراسم شادي و عزاداري، توديع و معارفه ممنوع است و در مدت اعمال محدوديت ها و ممنوعيت هاي جديد 2 هفته اي مرتبط با شيوع ويروس کرونا، با متخلفان احتمالي برخورد جدي مي شود.
وي تصريح کرد: اولويت کنوني مسئولان، مقابله با گسترش ويروس کرونا، اقناع افکار عمومي و تقويت همکاري بين مردم و مسئولان براي ريشه کني اين ويروس است.
رئيس ستاد شهرستاني مقابله با کرونا اظهار داشت: هيچ گونه کوتاهي و سهل انگاري در حوزه مقابله با ويروس کرونا از هيچ کس پذيرفته نيست و با متخلفان احتمالي در اين بخش برخورد مي شود.
مسعود ملکي افزود: علاوه بر تلاش هاي انجام شده در حوزه مقابله با ويروس کرونا اما جدي نگرفتن توصيه هاي بهداشتي باعث گستردگي شيوع اين ويروس در شهرستان بروجن شد.
ملکي با بيان اينکه از کليه ظرفيت هاي موجود در جهت مقابله و پيشگيري از ويروس کرونا استفاده خواهد شد گفت: شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي تمامي شهرها موظفند تا نسبت به مقابله با ويروس کرونا و اعمال محدوديت ها و ممنوعيت هاي جديد به طور جدي همکاري کنند.
وي يادآور شد: دستگاه هاي نظارتي و امنيتي با برگزاري گشت هاي ميداني به صورت صبح و عصر بر حسن اجراي دستورالعمل هاي جديد ابلاغي در سطح بازار و اماکن جمعيتي نظارت خواهند کرد.
فرماندار بروجن گفت: براي کنترل و پيشگيري از اين بيماري ويروسي دست کمک و ياري به سوي مردم و بازاريان دراز مي کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08