فرماندار بروجن:

افراد فاقد ماسک خدمات دريافت نمي‌کنند

کد خبر: 154682 تاریخ انتشار: 1399/08/11
نمایش: 626
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: سيستم نوبت دهي به منظور کاهش تجمع مراجعان در داخل کليه بانک ها استفاده شود و به افرادي که ماسک نزنند و دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نکنند خدمات ارائه نخواهد شد.
به گزارش  روابط عمومي فرمانداري، جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور مسئولان بانک ها و مؤسسات مالي شهرستان به منظور چگونگي اجراي دستورالعمل هاي بهداشتي در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به وضعيت خاکستري اين شهرستان گفت: علي رغم تلاش هاي انجام شده در حوزه مقابله با ويروس کرونا، جدي نگرفتن توصيه هاي بهداشتي باعث گستردگي شيوع اين ويروس در شهرستان بروجن شد.
مسعود ملکي با اشاره به اهميت بانک‌ها به عنوان کانون‌هاي پرخطر انتقال ويروس کرونا خواستار افزايش خدمات الکترونيکي به منظور کاهش حضور فيزيکي در بانک‌ها و به حداقل رساندن استفاده از پول نقد در بانک ها شد.
 ملکي بر استفاده از ظرفيت بانک‌ها براي آموزش همگاني دستورالعمل هاي بهداشتي تأکيد کرد و افزود: سيستم نوبت دهي به منظور کاهش تجمع مراجعان در داخل کليه بانک ها به کار گرفته شود و به افرادي که ماسک نزنند و دستورالعمل هاي بهداشتي را رعايت نکنند خدمات ارائه نخواهد شد

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08