ستاد شهرستاني مقابله با کرونا برگزار شد

کد خبر: 154706 تاریخ انتشار: 1399/08/19
نمایش: 640
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: بر اساس مصوبات ستاد ملي و استاني گروه هاي شغلي 3 و 4 (مندرج در ليست اعلام شده) هم چنان تعطيل مي باشند و مشاغل گروه 2 از بيستم آبان ماه به مدت يکماه حداکثر تا ساعت 18 مجاز به فعاليت هستند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا به رياست فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مجموع موارد مثبت شناسايي شده در مراکز سرپايي، بيمارستان و آزمايشگاه کوثر بروجن بيش از 2740 نفر مي‌باشد و شمار جانباختگان قطعي در شهرستان بروجن تا کنون 106 نفر مي باشد.
مسعود ملکي اظهار کرد: بر اساس مصوبات ملي و استاني، گروه هاي شغلي 3 و 4 (مندرج در ليست اعلام شده)  هم چنان تعطيل مي باشند و  مشاغل گروه 2 از بيستم آبان ماه به مدت يکماه حداکثر تا ساعت 18 مجاز به فعاليت هستند.
ملکي گفت: از امروز دوشنبه 19 آبان طرح دورکاري يک سوم کارمندان لغو شده و به جاي آن ادارات و دستگاه هاي دولتي ساعت 13 تعطيل مي شوند.
وي ادامه داد: تنها افراد داراي بيماري زمينه اي، مادران باردار، جانبازان و مادراني که فرزند زير 6 سال دارند مي توانند از ظرفيت دورکاري استفاده کنند.
مسعود ملکي تأکيد کرد: همچنان کليه تجمعات دولتي، مردمي، مراسم شادي و عزاداري ممنوع است و با متخلفان احتمالي برخورد جدي مي شود.
ملکي با بيان اينکه از کليه ظرفيت هاي موجود در جهت مقابله با ويروس کرونا استفاده خواهد شد خواستار نظارت جدي بر رعايت پروتکل هاي بهداشتي در سطح بازار، جايگاه هاي سوخت، سرويس حمل و نقل عمومي و نانوايي ها در شهرستان شد و تأکيد کرد: هيچ گونه کوتاهي و سهل انگاري در حوزه مقابله با ويروس کرونا از هيچ کس پذيرفته نيست.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08