فرماندار شهرستان بروجن:

كارگران و كارفرمايان نقش كليدي در توسعه و پيشرفت كشور دارند

کد خبر: 154711 تاریخ انتشار: 1399/08/19
نمایش: 673
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: كارگران و كارفرمايان نقش كليدي در توسعه و پيشرفت كشور دارند و پشتوانه حقيقي استقلال اقتصادي كشور درگرو فعاليت هاي مسئولانه كارگران و تعامل مثبت و سازنده با مديران واحدهاي توليدي است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستاني از کارخانه خوشه زرين و شرکت ظريف مصور بروجن بازديد و مسائل اين واحدهاي توليدي، صنعتي مورد بررسي قرار گرفت.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به شرايط حساس کنوني کشور و ضرورت تقويت چرخه توليد بر شناسايي و رفع مشكلات واحدهاي توليدي تأكيد كرد و اظهار داشت: كارگران و كارفرمايان نقش كليدي در توسعه و پيشرفت كشور دارند و  پشتوانه حقيقي استقلال اقتصادي كشور درگرو فعاليت هاي مسئولانه كارگران و تعامل مثبت و سازنده با مديران واحدهاي توليدي است.

مسعود ملکي افزود: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسايي و در کميته‌هاي تخصصي پيگيري و اقدام لازم براي رفع آن انجام مي‌شود و در سالي که از سوي مقام معظم رهبري به عنوان جهش توليد نامگذاري شده است، بايد براي تحقق اهداف اين نامگذاري تلاش شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08