فرماندار شهرستان بروجن:

رسالت اصلي اصحاب رسانه اميدبخشي به جامعه و مطالبه گري است

کد خبر: 154715 تاریخ انتشار: 1399/08/21
نمایش: 722
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه جامعه امروز به اطلاع رساني دقيق و شفاف نياز دارد گفت: رسانه ها نبايد از رسالت اصلي خود که اميد بخشي به جامعه و مطالبه گري است غافل شوند و به طور واقع بينانه نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در  نشست با اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي شهرستان بروجن ضمن تقدير و تشکر از اصحاب رسانه اظهار داشت: جايگاه رسانه ها در برقراري ارتباط بين مردم و دستگاه هاي اجرايي، پيگيري مطالبات مردم، هدايت افکار عمومي و تأثير در تصميم گيري ها بسيار مهم است و اگر با نقد منصفانه و به دور از تخريب باشد مي تواند در جهت رشد و توسعه شهرستان نقش بسيارموثري ايفا نمايد.
مسعود ملکي با بيان اينکه جامعه امروز به اطلاع رساني دقيق و شفاف نياز دارد گفت: رسانه ها نبايد از رسالت اصلي خود که اميد بخشي به جامعه  و مطالبه گري است غافل شوند و به طور واقع بينانه نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند.
ملکي با بيان اينکه 82 درصد جمعيت شهري و تراکم بالاي جمعيتي، قرار گرفتن در مسير ترانزيتي و همچنين ارتباط  گسترده مردم اين شهرستان با استان هاي اصفهان، خوزستان، تهران و قم وضعيت شيوع ويروس کرونا را در اين شهرستان تشديد کرده است اظهار کرد: ضروري است از تمام توان و ظرفيت‌هاي موجود براي مقابله با اين ويروس و عبور از بحران پيش آمده استفاده شود.
وي با بيان اينکه با اعمال محدوديت هاي جديد ناشي از شيوع ويروس کرونا 92 درصد مردم شهرستان بروجن از ماسک استفاده مي کنند ياد آور شد: رسانه هاي گروهي و فضاي مجازي در افزايش استفاده مردم و گروه هاي مختلف از ماسک و رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي نقش مؤثري داشته اند.
وي با تشکر از تلاش‌هاي کليه دست‌ اندرکاران مربوطه در راستاي مقابله با ويروس کرونا  با تأکيد بر اينکه خطر ابتلا به ويروس کرونا جدي است خاطرنشان کرد: مردم تا زمان کنترل و ريشه کني اين ويروس از هرگونه برگزاري تجمع، مراسم عزا، عروسي و دورهمي هاي خانوادگي پرهيز کنند و همچنان نيازمند همکاري و مشارکت همه دستگاه ها، آحاد جامعه و عزم همگاني در استفاده از ماسک و رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي مي باشد.
ملکي با بيان اينکه فرهنگ سازي و آموزش دو عامل مهم در بحث کنترل و پيشگيري از شيوع کرونا است بر ضرورت فرهنگ سازي براي مقابله با کرونا تأکيد کرد.
فرماندار بروجن همچنين با بيان اينکه شيوع کرونا مانع اجراي طرح هاي عمراني و توسعه اي در شهرستان نشده است گفت: پروژه هاي کمربند شمالي، چهار خطه بلداجي به سه راهي گندمان، ادامه چهارخطه سفيد دشت_ بروجن، تکميل مسير دسترسي بيمارستان و پل روگذر و طرح انتقال آب بن _بروجن از مهم ترين طرح هاي فعال اين شهرستان هستند که بسياري از آن ها تا دهه فجر سال جاري به بهره برداري مي رسند.
وي با بيان اينکه اتحاد و انسجام خوبي در بين مسئولان شهرستان وجود دارد گفت: در اين شرايط سخت اقتصادي کشور به عنوان خدمتگزار مردم بايد انسجام را تقويت کنيم چرا که امروز تقويت وحدت و همدلي در جامعه ضروري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08