جلسه کميته اشتغال شهرستان بروجن برگزار شد.

کد خبر: 154721 تاریخ انتشار: 1399/08/21
نمایش: 743
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه تا کنون در طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري افزون بر 38 ميليارد تومان جذب شده است گفت: اين ميزان تسهيلات براي اشتغالزايي 728 نفر به 369طرح پرداخت شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه کميته اشتغال شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه تا کنون در طرح اشتغال پايدار روستايي و عشايري افزون بر 38 ميليارد تومان جذب شده است گفت:  اين ميزان تسهيلات براي اشتغالزايي  728 نفر به 369طرح پرداخت شده است.
مسعود ملکي اظهار کرد: وجود تالاب هاي مهم ملي و بين المللي، بناهاي تاريخي، مراکز گردشگري و تفريحي در شهرستان بروجن بهترين مکان براي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري، جذب گردشگران  و باعث فراهم بودن زمينه هاي سرمايه گذاري و  ايجاد اشتغال در اين شهرستان شده است.
ملکي طرح‌هاي کشاورزي را زمينه‌ساز توسعه و اشتغال پايدار عنوان کرد و گفت: ارائه تسهيلات به توليدکنندگان و سرمايه‌گذاران بخش کشاورزي و رفع مشکلات آنها از اولويت‌هاي شهرستان است و همچنين  واحدهاي توليدي_صنعتي که ظرفيت توسعه داشته باشند جهت رفع مشکل سرمايه در گردش حمايت خواهند شد.
وي با توجه به اينکه کشاورزي و گردشگري مهم ترين محورهاي توسعه روستايي در روستاهاي اين شهرستان بوده  افزود: بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در اين بخش ها ضرورتي انکارناپذير است.
ملکي تأکيد کرد: دستگاه هاي اجرايي و حمايتي طرح هاي اشتغالزايي با محور توليد و محروميت زدايي در روستا ها را که نياز به تسهيلات دارند  به بسيج سازندگي شهرستان بروجن معرفي کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08