بررسي روند عمليات اجرايي پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن

کد خبر: 154722 تاریخ انتشار: 1399/08/22
نمایش: 685
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: عمليات اجرايي باند دوم نقنه به همگين با 11 ميليارد ريال اعتبار آغاز شده و تا 6 ماه ديگر قابل بهره برداري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست بررسي روند عمليات اجرايي پروژه هاي حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و مديران کل راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، جمعي از مسئولان استاني و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: روند اجرايي طرح هاي راه و شهرسازي در اين شهرستان مطلوب اما تسريع در روند تکميل و بهره برداري از آن ها ضروري است.
مسعود ملکي اظهار کرد: عمليات اجرايي باند دوم نقنه به همگين با 11 ميليارد ريال اعتبار آغاز شده و تا 6 ماه ديگر قابل بهره برداري است.
ملکي تصريح کرد: تکميل و بهره برداري 3.5 کيلومتر باقي مانده جاده چهارخطه شهرکرد به بروجن و همچنين اصلاح ورودي و خروجي شهرهاي سفيد دشت و فرادنبه و اتصال آن به جاده شهرکرد به بروجن به زودي انجام خواهد شد.
وي افزود: اصلاح سه راهي ها و تقاطع هاي جاده بروجن به لردگان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازي استان قرار دارد و در همين راستا چهارخطه مسير بروجن به کره بس تا پايان سال جاري بهره برداري مي شود.
فرماندار بروجن خواستار پيگيري ويژه اداره کل راه و شهرسازي استان نسبت به اصلاح و ساماندهي ورودي ها و خروجي هاي شهر سفيد دشت شد.
مسعود ملکي تأکيد کرد: قبل از بهره برداري کامل از جاده چهارخطه بروجن به لردگان بايد تمامي زيرگذرها، کنارگذرها و راه هاي دسترسي شهري و روستايي تکميل شود.
ملکي گفت: تمام مسئولان دستگاه هاي اجرايي بروجن موظفند براي اجراي طرح هاي توسعه اي اين شهرستان به خصوص در حوزه راه و شهرسازي تلاش و همکاري داشته باشند و در اين راستا هيچ گونه کوتاهي و سهل انگاري از هيچ مديري پذيرفته نيست.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08