شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 154765 تاریخ انتشار: 1399/08/29
نمایش: 626
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در شرايط حاضر، آموزش و پرورش عهده‌دار مسئوليت سنگيني است چرا که امر تعليم و تربيت تعطيل بردار نيست؛ هم بايد به کيفيت آموزش و هم سلامت دانش آموزان توجه کند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي آموزش و پرورش گفت: در شرايط حاضر، آموزش و پرورش عهده‌دار مسئوليت سنگيني است چرا که امر تعليم و تربيت تعطيل بردار نيست؛ هم بايد به کيفيت آموزش و هم سلامت دانش آموزان توجه کند.
مسعود ملکي اظهار کرد: معلمان در دوران شيوع کرونا با تلاش‌هاي خود و آموزش‌هاي غيرحضوري و مجازي توانستند به وظايف خود در عرصه خطير علم آموزي با وجود تعطيلي مدارس به خوبي عمل ‌کنند.
وي در ادامه با اشاره به اجراي طرح کوچ در مدارس شهرستان  افزود: هدف از اجراي طرح کوچ تغيير سبک زندگي غير فعال و تغذيه نادرست دانش‌آموزان به سبک زندگي فعال و تغذيه سالم است؛ که با توجه به شيوع ويروس کرونا و غيرحضوري شدن مدارس کنترل وزن دانش آموزان و جلوگيري از چاقي بايد مورد توجه قرار گيرد.
ملکي ارائه آموزش هاي تحصيلي در بستر فضاي مجازي را نيازمند کنترل و نظارت بيشتر بر نحوه تدريس معلمان و يادگيري دانش آموزان دانست و تصريح کرد: آموزش و پرورش بايد اشراف کاملي نسبت به نوع و چگونگي ارائه مطالب درسي براي دانش آموزان داشته باشد و پايش و اثربخشي آموزش هاي ارائه شده را نيز تا پيش از شروع امتحانات انجام دهد،
وي تأکيد کرد: همچنين لازم است برآوردي از جمعيت دانش آموزي که دسترسي به امکانات لازم براي بهره گيري از آموزش هاي مجازي را ندارند  ارائه  شود تا با استفاده از ظرفيت هاي موجود نسبت به رفع اين کمبودها اقدام شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08