پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت هفته بسيج

کد خبر: 154766 تاریخ انتشار: 1399/08/30
نمایش: 787
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي فرا رسيدن هفته بسيج را به بسيجيان سرافراز تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي فرا رسيدن هفته بسيج را به بسيجيان سرافراز تبريک گفت.

متن مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن ارحيم
بسيج، اين شجره طيبه و ميراث ماندگار بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران اين نهاد ارزشي و برخاسته از بطن جامعه با قدرت و توان عظيم خودجوش خود توانسته در راه اعتلاي انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي گام هاي اساسي برداشته و مايه افتخار و سربلندي اين مرز و بوم باشد.
سيماي بسيج به عنوان نماد ايستادگي و شجاعت در تاريخ ايران اسلامي، همواره برتارک انقلاب اسلامي خواهد درخشيد و براي هميشه جاودانه تاريخ خواهد ماند.
حماسه آفريني‌ها و فداکاري‌هاي اين مجموعه انقلابي، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حيات پر برکت انقلاب اسلامي حضور اين نهاد ارزشمند مردمي مشهود است و بسيج در تمامي افتخارات نظام جمهوري اسلامي و عرصه‌هاي علمي و فکري سهيم بوده است.
اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره همه ي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي و دفاع مقدس به خصوص شهداي والامقام بسيجي، فرا رسيدن هفته بسيج را به همه بسيجيان غيرتمند کشور اسلامي و به ويژه بسيجيان سرافراز شهرستان بروجن تبريک عرض مي‌نمايم و عزت همه بسيجيان عزيز را در پرتو عنايات امام عصر (عج) و منويات رهبري معظم انقلاب (مدظله العالي) از خداوند قادر خواستارم .

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08