فرماندار شهرستان بروجن:

عملياتي شدن ساخت سدهاي شهرستان بروجن ضروري است

کد خبر: 154835 تاریخ انتشار: 1399/09/11
نمایش: 681
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اينکه مطالعات طرح هاي سد شهداي چشمه علي، آقبلاغ و امام قيس انجام شده است خواستار تأمين اعتبار جهت عملياتي شدن هر چه سريع تر اين طرح ها شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در نشست بررسي و رفع مسائل و مشکلات حوزه منابع آب شهرستان که با حضور مدير عامل شرکت آب منطقه اي استان برگزار شد حفظ و تامين آب مصرفي مردم، کشاورزان، صنعتگران و... را با توجه به تغييرات اقليم آب و هوايي و کم‌آبي شهرستان از مهمترين دغدغه هاي مردم و مسئولان عنوان کرد.
مسعود ملکي گفت: رفع اين دغدغه با برنامه ريزي صحيح علمي و کارشناسي، همکاري و مشارکت همه ادارات و همکاري مردم در راستاي صرفه جويي و استفاده بهينه از منابع آب موجود در شهرستان است.
ملکي با اشاره به اينکه مطالعات طرح هاي سد شهداي چشمه علي، آقبلاغ و امام قيس انجام شده است خواستار تأمين اعتبار جهت عملياتي شدن هر چه سريع تر اين طرح ها شد.
وي با اشاره به خشکسالي هاي اخير و با توجه به ظرفيت هاي شهرستان تاکيد کرد: احداث و توسعه مجتمع هاي گلخانه اي، اصلاح الگوي کشت و افزايش بهره وري آب بايد در اولويت برنامه‌ها قرار گيرد و خواستار مساعدت جهت تخصيص آب به کشاورزان به منظور احداث مجتمع هاي گلخانه اي شد.
ملکي افزود: با توجه به شروع فصل بارندگي، اداره امور آب نسبت به اجراي عمليات لايروبي و پاکسازي کانال ها و مسيل هاي اين شهرستان به منظور پيشگيري از وقوع سيلاب و آبگرفتگي هاي احتمالي اقدام نمايد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08