بازديد ميداني از پروژه هاي راهسازي

کد خبر: 154905 تاریخ انتشار: 1399/09/20
نمایش: 719
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: با تأمين و تخصيص اعتبارات ملي، 5 کارگاه راهسازي در جاده هاي شهرستان بروجن فعال و در حال اجرا مي باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در حاشيه بازديد از پروژه هاي راه سازي شهرستان با بيان اينکه با تأمين و تخصيص اعتبارات ملي، هم اکنون يک کارگاه عمراني بسيار فعال در سطح شهرستان بروجن به وجود آمده گفت: کارگاه راه سازي در محور هاي بروجن شهرکرد، بروجن لردگان، گندمان بلداجي، کمربند شمالي و بروجن دهاقان با 30 تا 80 درصد پيشرفت فيزيکي فعال و در حال اجرا مي باشد.
مسعود ملکي اظهار کرد: در دو قطعه از محورهاي مذکور 3/5 کيلومتر معارض وجود داشته که تسريع در اتمام طرح هاي 4 خطه از يک سو نيازمند اهتمام مسئولان در پرداخت حق و حقوق مالکان اراضي حريم راه و از سوي ديگر همراهي مالکان و زارعين در احداث جاده است.
ملکي با بيان اينکه مدت پيمان قرارداد کمربند شمالي 24 ماه است و با اهتمام پيمانکار تا قبل از سررسيد قرارداد به بهره برداري خواهد رسيد افزود: با بهره برداري از کمربند شمالي ترافيک ناشي از تردد خودروهاي سنگين در معابر شهر بروجن به ميزان 60 درصد کاهش پيدا خواهد کرد.
 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08