شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن

کد خبر: 154983 تاریخ انتشار: 1399/10/01
نمایش: 683
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: در يک ماه گذشته با هماهنگي دستگاه قضايي 8 واحد مسکوني و صنفي که در آن ها اقدام به خريد و فروش مواد مخدر مي شد پلمپ گرديد.
به گزارش  روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن اثربخشي اقدامات پيشگيرانه و فرهنگ سازي در بحث مبارزه با مواد مخدر را بسيار مهم ارزيابي کرد و اظهار کرد: با توجه به اثربخشي فعاليت هاي مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر بايد مشارکت مردمي و فعاليت هاي اجتماعي  در اين زمينه افزايش يابد.
مسعود ملکي گفت: در يک ماه گذشته با هماهنگي دستگاه قضايي 8 واحد مسکوني و صنفي که در آن ها اقدام به خريد و فروش مواد مخدر مي گرديد پلمپ شد.
ملکي با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه هاي ذيربط در سطح شهرستان افزود: شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن در ارزيابي هاي صورت گرفته توسط شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان از ابتداي سال جاري تا کنون موفق به کسب مقام اول در سطح استان شد.
وي همچنين افزود: شهرداري ها و دهياري ها نسبت به تعيين تکليف مخروبه هاي سطح شهر و روستا و تأمين روشنايي معابر و پارک ها هر چه سريع تر اقدام کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08