شوراهاي امر به معروف و نهي از منکر و اقامه نماز ادارات شهرستان بروجن

کد خبر: 155165 تاریخ انتشار: 1399/10/30
نمایش: 695
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: بايد عملکرد شوراهاي اقامه نماز و امر به معروف و نهي از منکر ابتکاري و از طرح هاي نوين برخوردار باشد و دستورالعمل ها و منشورهاي ابلاغي مورد توجه و اولويت اعضاي شوراها قرار گيرند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراهاي اقامه نماز و امر به معروف و نهي از منکر ادارات اين شهرستان اظهار داشت: بايد عملکرد اين شوراها ابتکاري و از طرح هاي نوين برخوردار باشد و دستورالعمل ها و منشورهاي ابلاغي مورد توجه و اولويت اعضاي شوراها قرار گيرند.
مسعود ملکي با بيان اينکه نماز يکي از فريضه‌هاي مهم و اصلي اسلام و در بالاترين درجه و مرتبه تعاليم دينى قرار دارد گفت: بايد توجه به فريضه نماز در ادارات را در اولويت قرار دهيم.
ملکي افزود: تجهيز و مناسب سازي فضاي نمازخانه در ادارات ضروري است و اين اماکن بايد متناسب و در شأن اين فريضه الهي آماده سازي شوند.
وي بر تجليل از فعالان عرصه نماز و فريضه امر به معروف و نهي از منکر، ساماندهي نمازخانه هاي بين راهي، حمايت از سازمان هاي مردم نهاد فعال در عرصه نماز و فريضه امر به معروف و نهي از منکر و مسائل فرهنگي، تشکيل اين شوراها در کارخانجات و واحدهاي توليدي- صنعتي تأکيد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08