همزمان با دومين روز از دهه مبارک فجر؛

افتتاح و کلنگ زني 29 طرح عمراني خدماتي در شهرستان بروجن + تصاوير

کد خبر: 155277 تاریخ انتشار: 1399/11/13
نمایش: 697
اخبار
همزمان با دومين روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، 23 طرح عمراني خدماتي با اعتباري افزون بر 67 ميليارد و 583 ميليون تومان افتتاح و عمليات احداث 6 طرح نيز با اعتبار 7 ميليارد و 324 ميليون تومان در شهرستان بروجن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار، فرماندار شهرستان بروجن، مدير کل نوسازي و تجهيز مدارس استان و جمعي ديگر از مسئولان استاني و شهرستاني 23 طرح عمراني خدماتي با اعتباري بالغ بر 67 ميليارد و 583 ميليون تومان در شهرستان بروجن به بهره برداري رسيد.
فرماندار شهرستان بروجن در آيين افتتاح و بهره برداري از طرح هاي دهه فجر شهرستان بروجن با گرامي‌داشت چهل و دومين فجر پيروزي گفت: طرح‌هاي افتتاحي از سوي ۹ دستگاه اجرايي با هفت کاربري در زمينه‌هاي مذهبي فرهنگي، زيرساخت، مسکوني، صنعتي، آموزشي، ورزشي و کشاورزي است و با افتتاح و بهره‌برداري از اين تعداد طرح زمينه اشتغال مستقيم ۷۰ نفر فراهم شد.
مسعود ملکي افزود: مهم‌ترين طرح‌هاي افتتاح و بهره‌برداري شده شامل اصلاح شبکه‌هاي روشنايي، زيرساخت‌هاي شهري و روستايي، گلخانه، ساماندهي گلزار شهدا، زيرساخت‌هاي صنعتي، توسعه شبکه‌هاي توزيع گاز، روکش آسفالت، سالن ورزشي، نساجي، توليد ماسک و لباس‌هاي بيمارستاني يک‌بار مصرف، نايلون و نايلکس است.
فرماندار بروجن همچنين از آغاز عمليات اجرايي ۶ طرح جديد در شهرستان بروجن به‌مناسب دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: براي اجراي اين طرح‌ها با کاربري زيرساخت 7 ميليارد و 324 ميليون تومان اعتبار هزينه در نظر گرفته شده است.
وي گفت: همزمان با دهه فجر سال‌جاري افزون‌بر يک‌هزار و ۲۵۰ برنامه متنوع فرهنگي و هنري با رعايت تمامي پروتکل‌هاي بهداشتي و فاصله‌گذاري اجتماعي و با محوريت مردم در شهرستان بروجن اجرا خواهد شد.
معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري نيز با گرامي‌داشت چهل و دومين فجر پيروزي گفت: تبديل بروجن به قطب صنعتي در اين استان از مهم‌ترين دستاوردهاي انقلاب در اين منطقه است.
وي تصريح کرد: تلاش براي تکميل طرح‌هاي مهم چهارمحال و بختياري مانند راه‌آهن مبارکه به سفيددشت به شهرکرد، انتقال آب بن به بروجن، ارتقاي جاده‌ها و بهبود شاخص‌هاي توسعه‌اي از اقدامات دولت‌هاي يازدهم و دوازدهم است که شهرستان بروجن نيز از آن نفع خواهد برد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08