برگزيدگان استاني بخش کشاورزي شهرستان بروجن تجليل شدند

کد خبر: 155329 تاریخ انتشار: 1399/11/19
نمایش: 615
اخبار
با حضور فرماندار شهرستان بروجن مراسم تجليل از 2 شرکت تعاوني روستايي و 7 توليد کننده نمونه و موفق استاني در بخش کشاورزي برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، با حضور فرماندار، امام جمعه بروجن و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني مراسم تجليل از ۲ شرکت تعاوني روستايي و ۷ توليد کننده نمونه و موفق استاني در بخش کشاورزي در محل سالن جهاد کشاورزي شهرستان بروجن برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با گرامي‌داشت چهل و دومين فجر پيروزي گفت: امروزه كشاورزى به عنوان يك رشته علمى و مجهز به فن‏ آورى روز، نقش اساسى در رشد همه‏ جانبه كشور و استقلال آن ايفا مي ‏كند كه اين مهم، با تربيت نيروهاى متخصص و متعهد امكان‏ پذير است.
مسعود ملکي با اشاره به اينکه کشاورزي يکي از مهم ترين محورهاي توسعه روستايي در روستاهاي شهرستان است بهره گيري از ظرفيت هاي موجود در اين بخش را ضرورتي انکار ناپذير عنوان کرد.
ملکي با اشاره به خشکسالي هاي اخير و با توجه به ظرفيت هاي شهرستان يکي از راه هاي برون رفت از معضل بيکاري در شهرستان را ايجاد شهرک هاي گلخانه اي عنوان کرد و افزود: توسعه کشت گلخانه اي راهي مطمئن در افزايش توليد در بخش کشاورزي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08