بررسي مسائل حوزه کشاورزي و منابع طبيعي شهرستان بروجن

کد خبر: 155459 تاریخ انتشار: 1399/12/05
نمایش: 640
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از آمادگي براي حمايت از سرمايه گذاري در توسعه کشت گلخانه اي به منظور مديريت منابع آب و افزايش بهره وري در بخش کشاورزي خبر داد و گفت: مشوق کشاورزان شهرستان براي کشت گلخانه اي هستيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مسائل حوزه کشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور مديرکل منابع طبيعي، جمعي از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن از آمادگي براي حمايت از سرمايه‌گذاري در توسعه کشت گلخانه‌اي به منظور مديريت منابع آب و افزايش بهره وري در بخش کشاورزي خبر داد و گفت: مشوق کشاورزان شهرستان براي کشت گلخانه‌اي هستيم.
مسعود ملکي اظهار کرد: اجراي طرح هاي منابع طبيعي از جمله طرح هاي آبخيزداري و آبخوانداري نقش مهمي در رشد اقتصادي شهرستان و ايجاد فرصت هاي شغلي پايدار به ويژه در حوزه کشاورزي ايفا مي‌کند.
رفع اختلافات و تداخلات صدور پروانه چراي دام در محدوده تقسيمات کشوري شهرستان بروجن با استان و شهرستان هاي همجوار، همکاري دستگاه ها جهت اجراي احکام مربوط به ساخت و سازهاي غيرمجاز توسط جهاد کشاورزي و برخورد با متخلفين، نظارت سختگيرانه در خصوص تمديد پروانه هاي چراي دام و جلوگيري از تمديد پروانه افراد فاقد دام از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08