بررسي مسائل حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن

کد خبر: 155473 تاریخ انتشار: 1399/12/06
نمایش: 553
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: اصلاح و ساماندهي نقطه حادثه خيز سه راهي امام قيس اين شهرستان در محدوده جاده بروجن به لردگان در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور مدير کل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان، جمعي از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: سه راهي امام قيس جزو قطعه ۳ مربوط به طرح چهارخطه شهرکرد به بروجن به لردگان است که با مشخصات فني و استاندارد اصلاح، ساماندهي و حذف آن در حال انجام است.
مسعود ملکي با بيان اينکه حذف نقاط حادثه خيز، کاهش تصادفات و افزايش ايمني را به دنبال خواهد داشت خواستار نظارت و پيگيري شرکت ساخت و توسعه راه هاي منطقه غرب و مرکز کشور به منظور تسريع در عمليات اجرايي اين نقطه حادثه خيز شد.
ملکي با بيان اينکه پيشرفت فيزيکي کمربند شمالي ۱۷ درصد است گفت: با بهره برداري از اين طرح عمراني به طول ۱۰ کيلومتر در سال آينده، ضمن اتصال محورهاي شرياني بروجن به اصفهان و بروجن به خوزستان به يکديگر ترافيک ناشي از تردد خودروهاي سنگين در معابر بروجن تا ۷۰ درصد کاهش خواهد يافت.
وي همچنين با اشاره به پيگيري هاي لازم و رفع معارضين اراضي محور ۴ خطه سه راهي گندمان به بلداجي خواستار تسريع در اجراي پروژه مذکور شد.
فرماندار بروجن تاکيد کرد: اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي استان نسبت به عمليات آشکارسازي و ايمن سازي محورهاي مواصلاتي شهرستان بروجن با نصب تابلو و علائم ايمني، اجراي حفاظ و تعمير و اصلاح گاردريل، نصب چراغ چشمک زن و... جهت افزايش ايمني راه ها و کاهش تصادفات جاده اي اقدام کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08