شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن

کد خبر: 155523 تاریخ انتشار: 1399/12/14
نمایش: 638
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تأکيد بر اينکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظيفه دستگاه قضا و نيروي انتظامي نيست؛ گفت: براي موفقيت در بحث مبارزه با مواد مخدر همه بايد احساس مسئوليت کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به رياست فرماندار و با حضور دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان و ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تاکيد بر اينکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظيفه دستگاه قضا و نيروي انتظامي نيست؛ اظهار کرد: براي موفقيت در بحث مبارزه با مواد مخدر همه بايد احساس مسئوليت کنند.
مسعود ملکي همچنين فرهنگ سازي و اطلاع رساني مناسب به خانواده ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از مهم ترين موارد در کاهش اعتياد عنوان کرد.
ملکي با اشاره به تفاهم نامه همکاري ميان دبيرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان آموزش فني و حرفه اي کشور در سال ۹۹ افزود: اين تفاهم نامه بستر لازم براي ارائه آموزش هاي فني و حرفه اي رايگان به بهبود يافتگان و آسيب ديدگان اعتياد و خانواده هاي آسيب ديده از اعتياد را فراهم مي کند.
در اين جلسه دستگاه ها گزارش اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ در حوزه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر و طرح ياريگران زندگي و برنامه هاي پيش بيني شده در اين حوزه را در سال ۱۴۰۰ ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08