22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا

کد خبر: 155583 تاریخ انتشار: 1399/12/22
نمایش: 529
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي فرا رسيدن 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را تبريک گفت.
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي فرا رسيدن 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا را تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:

بسم رب الشهداء و الصديقين
"ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا،بل احيا عند ربهم يرزقون"
هرگز گمان مبر کساني که در راه خدا کشته شدند مردگانند، بلکه آن ها زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي‌شوند.
سلام بر پيشگاه مقدس حضرت ولي عصر (عج)، سلام بر روان پاک امام راحل (ره)، سلام برشهيدان انقلاب اسلامي ايران و شهيدان عزيز و گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و درود بيکران بر مقام معظم رهبري (مد ظله العالي).
براستي که شهيدان، آزادانديشان و دليراني هستند که از جان شيرين خويش، آگاهانه در راستاي اعتلاي ارزش هاي اسلام و ميهن گذشتند و با تأسي از پيام سرور شهيدان عالم در عاشورا به مبارزه با ظلم و استبداد، حمايت از مظلومان و دفاع از خاک وطن برخواسته و پيوندي عاشقانه با معبود بستند و نام و يادشان هرگز از يادها نخواهد رفت.
ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و رساندن اين ميراث گرانبها به نسل‌هاي آينده و جوانان کشور رسالت امروز همه ماست که بايد در حفاظت و انتقال پيام خون سرخ شهيدان به انديشه‌هاي جوان و پوياي کشور کوشا باشيم و بر همگان لازم است تا در راه پاسداشت خون شهدا و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت که مورد تاکيد امام راحل (ره) بوده، گام برداريم.  
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي، شهداي جنگ تحميلي، شهداي مدافع حرم، شهداي مدافع عرصه علم و جهاد، شهداي مدافع وطن و شهداي عرصه سلامت، فرا رسيدن ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسيس بنياد شهيد به فرمان امام خميني (ره) را به مردم شهيد‌پرور شهرستان بروجن به‌ويژه خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران تبريک عرض مي‌نمايم.
اميد که رضايت شهداي معظم و دعاي خير خانواده معزز آنان و همرزمان ايثارگرشان توشه آخرتمان گردد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08